babylon

i rock the world ★

,

Publicerad 2008-12-26 20:24:17 i ALLMÄNT,

förfesten spenderades hos en full desiree i hörby
först gjorde vi dom andra sällskap i vardagsrummet, där det var musik o sånt, men sen efter att alla fått välja musik o 'dj oskar' totalt dissade mitt o marias musikval, så bojkottade vi dom o övertog det lilla miniköket istället.
men helt plötsligt så hade festen tydligen halvt flyttats dit, för plötsligt var vi sex pers intrykta där. men vi gillade det
vi tog bussen till stan, o på bussen träffade vi bombmannen.
han var från irak o hade en hel diskussion med mig på sitt språk.
jag fattade ingenting tills han började peka på sig själv o sen göra häftiga rörelser, o skrika 'paaaaang' och 'booom' -då blev jag o maria ganska rädda.
det tillbringades 35 min i kön till banken, o det betalades 200 spänn (!!!!) o ändå sög banken lite
det var trångt o det bjäds på urusel musik. men jag försökte njuta så mkt som möjligt o det gjorde jag ju såklart, i sällskap av maria o även soppan som vi mötte upp inne på banken.
nisse stötte man med ihop med såklart, o det är alltid ett lika kärt återseende, då han är en stjärna! =)

idag har jag tillbringat eftermiddagen på stan med soppan, då vi letat efter en nyårs-dress, men till slut inhandlade jag ett coolt linne på bikbok.
det är inte 'nyår' nånstans, men det får bli så. man ska ju kunna använda kläderna igen, när det INTE är nyår ;)
jag bytte även min morgonrock jag fick i julklapp, till en annan, denna gången med- SURPRISE- hello kitty! jag är skitnöjd ;)
köpte även en väska och en svart munkjacka, då min förra är puts väck, plus att den var utsleden till tuusen

imorgon på dagen ska jag till stan med anton.
han ska köpa jeans, o jag tillåter INTE honom göra det själv, han vet inte ens vad han passar i eller vad som är snyggt eller big no no. men han vet att min smak är normal, så han litar på mig ;)
på kvällen får vi se vad som händoor

just nu sitter jag här i min nya morgon-rock o äter ost-bågar. det är najs.
ska snart kolla gladiator med anton =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela