babylon

i rock the world ★

ny blogg?

Publicerad 2010-09-10 21:00:32 i ALLMÄNT,

jag har lite tankar på att byta blogg
eller ja. namn.
jag känner inte riktigt att det jag här är jag. har väll aldrig varit heller, haha!
gjorde iaf en domän till på samma konto. eller vad det nu heter

ska dock fundera ett litet tag till om jag ska använda den eller inte.
jag har ju ändå haft denna bloggen sen januari 2007, och det är en väldigt lång tid
nu kommer ju visserligen inte mina inlägg försvinna med tanke på att jag har dom på samma konto som det nya, men jag är ändå lite tveksam

jag ska tänka på saken helt enkelt.

Kommentarer

Postat av: G2 / Gosia

Publicerad 2010-09-10 21:07:45

Jag är inte dum.

Du är dum om du tycker att "det är samma sak bara att de gör det framför kameran".

Är man äcklig, ful och sneppet efterbliven är det en sak.

Men att man känner behov av att visa hela sverige hur ens röv ser ut när man knullar på någon doggystyle tar hela saken till en annan nivå.

Om du inte förstår det så är du riktigt dum, inte bara lite.

Eller så har du väldigt tråkigt och känner att du måste försvara världens mest idiotiska och patetiska program.

Postat av: G2 / Gosia

Publicerad 2010-09-10 21:08:26

ja, jag stavade fel. såg det nu.

Postat av: G2 / Gosia

Publicerad 2010-09-10 21:12:57

Ah, försvarstekniken.

Genialiskt.

Bye

Postat av: G2 / Gosia

Publicerad 2010-09-10 21:18:37

Ah, precis. Trollen.

För du vet ju vilka jag umgås med.

Du skulle bara veta, så skulle din lilla hjärna explodera.

Gå göm dig för fan och kom ut när du insett hur trångsyn du är.

Postat av: G2 / Gosia

Publicerad 2010-09-10 21:28:20

NEJ, för att citera mig själv skrev jag "men jag känner ingen som håller på sådär i verkligheten"

INTE ATT JAG INTE VISSTE SÅDANA.

Älskar människor som ska gömma sig bakom den dryga fasaden och "skratta" bort argumenter.

Bevisar bara hur dåligt självförtroende du har ELLER hur lätt bortblåsta dina argument är.

Sluta skriv till mig, vill inte ha sådant skräp på min blogg.

Gå gör nytta, så som man gör i verkliga livet enligt dig, ligg med två killar på samma kväll. Hört hört att det är poplärt här.

Postat av: G2 / Gosia

Publicerad 2010-09-10 21:37:47

wow, fräsh brud, två killar på en kväll... låter vilt.

bye.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela