babylon

i rock the world ★

pardynight!

Publicerad 2010-09-04 18:11:43 i ALLMÄNT,

ännu värre, lunginflammation hade mamma till o med
inte så farligt denna gången dock, men hon kan dö om hon får en kraftig sådan..
hälsade på henne idag, det var fint. hon var pigg o så iaf :)
barnvakt i förmiddags, ganska lagom. jag tycker om den där parvlen, han är för söt.

ikväll ser det ut att bli pardy. inte 100% än dock, men typ 95 kanske
jag hoppas- för fy i helvete vad sugen jag är
för ikväll har vi en dunderfylla som väntar, inge' meseri för min del inte!!!!

nu ska jag föna&platta mitt hårerlihår



billen efter en av alla tusen förfester på söder hos lisa
bara dom som varit på plats vet vilka monsterfyllor vi dragit igång just där

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela