babylon

i rock the world ★

kungarna av tylösand

Publicerad 2010-09-10 22:49:13 i ALLMÄNT,

jag känner ju att jag måste försvara min ståndpunkt lite
ingen har väll gått miste om det nya skandalprogramet kungarna av tylösand

jag tittat på det och surprise- jag älskar det!  (nej, ingen surprise alls för alla som känner mig)
paradise hotel är något av det bästa jag vet, och detta är ungefär som det, fast värre!
okej, det har precis NOLL handling i det, och det är väldigt svinigt- spya i poolen, bajs, mer bajs, en snubbe har sex med två tjejer dom två första dagarna, deluxefyllor osv

men jag tycker det är kul. jag älskar att titta på sånt
det är lite som golden sands- fast detta är på TV, där var det reality.

men grejen är ju, att även om folk hatar det, folk tycker det är vidrigt- så tittar dom ju på det
det säljer. SEX SÄLJER, när ska folk inse det?


en av deltagarna- nemo
jag har läst hans blogg i typ ett halvår, dvs långt innan detta programmet ens var påtänkt
och jag gillar hans blogg. har alltid gjort. ja och honom med
han är annorlunda, unik, rolig, öppen, (sjukt snygg), helt jävla fucking utflippad
och JA, han knullar, han super, han gör precis allt det där som hade fått alla mormödrar att få sju hjärtattacker i rad, men det är sån han är.
och han gillar sitt liv. ur hans synvinkel så är det att leva medans man kan. och jag håller med till en väldigt liten del, det gör jag faktiskt

och trots att han är med i ett sånt här program så är han inte dum i huvudet eller korkad på något sätt
som jag uppfattat det så är han ganska smart ändå
dock är jag inte säker på att dom andra deltagarna är det..

VISST, jag förvånas över att det finns såna här serier, och att folk ställer upp i dom, (och råknullar i tv) men jag tycker som sagt det är väldigt underhållande


människor är olika och jag är inte dum i huvudet som tycker det är underhållning
nemo är inte heller dum som inte tycker att han har gjort fel, och inte ångrar något


nemo i mitten

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela