babylon

i rock the world ★

kreativ dag?

Publicerad 2010-09-10 21:58:14 i ALLMÄNT,

historia och programhantering idag
ganska lagom (jag säger lagom i varje inlägg nuförtiden tycker jag haha)
när jag slutade vid 11.40 gick jag till honken o hämtade min halsduk, köpte frukt&grönsaker på torget, och sen cyklade jag hem
i eftermiddag har jag bara kollat film. robin hood och 6 points. den sistnämnda är gammal, men har aldrig sett den förut. dock RIKTIGT dålig. bortkastad tid ungefär
ikväll har jag bara diskat. kreativt.

jag skulle ha pluggat också. och vad har det blivit av det?
INTE NÅNTING ALLS, såklart

och nu börjar pirates of the caribbean på tv. eller signs
har inte bestämt än vad jag ska kolla på.. beslutsångest
eller så pluggar jag! :) äh vem försöker jag lura.

hela kvällen har jag lyssnat på denna låten som jag hittade på min fina desiree's blogg:


underbart underbar!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-10 22:41:28

Jag har varit i Sunny Beach, och jag låg inte med någon. Stället har ingenting med saken att göra.

Jag har rikgtigt äventyrlig liv, man behöver inte pippa för att ha det.

Om du inte visste.



När fan drog jag alla över en kant? Du är nog riktigt efterbliven.

Du är korkad om du säger att jag är tråkig, du vet inte ett piss om hur jag är, ändå dömmer du mig och säger att jag drar alla över en kant.

Aaah, okej. Smarta bruden ;)

Piss off.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela