babylon

i rock the world ★

en söndag

Publicerad 2010-09-12 23:30:47 i ALLMÄNT,

så var det söndag igen
en till obetydelsefull söndag i ens liv. en söndag av många. gah.

orientering idag.
gick riktigt riktigt dåligt. redan på första kontrollen blev det fel, och sen fortsatte det bara typ.
det slutade med att jag inte blev godkänd. för jag missade sista kontrollen. den synligaste av alla, den som alla har, precis innan man går i mål. HAHA. smart
men i o med att det inte gått bra för övrigt heller så gjorde det inte så mkt :P

åkte med pappa&anton hem till vä. sov på soffan, och åt mat. ungefär det jag gjorde där haha

ikväll har jag suttit på balkongen en stund, och sen har jag kollat på 'letters to juliet'. helt min stil av film. sjukligt söt. loved it.

imorgon har jag tre lektioner
och prov i historia. har johanna pluggat- njäääääääää inte så mkt
ungefär som vanligt då. precis lika dum&stupid som dom två förra terminerna
det får gå som det går helt enkelt.

nu ska jag platta mitt hår och fortsätta kolla på reprisen av kungarna av tylösand
ja självklart måste jag kolla det igen, trots att jag såg det i onsdags ;)


jag, stina och mallis för några veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela