babylon

i rock the world ★

självklart pardy

Publicerad 2010-09-05 23:52:03 i ALLMÄNT,

igår var det då pardy och det var najs!
så mkt som jag minns av det iaf.. liiite för mkt dricka för min del om man säger så
började lite hos agge, sen gick vi bort till honken.
där spelade vi musik, hade fylle-fotosession och akrobatiska övningar typ
alexandra och agge porrade sig massa. dom bilderna visar jag INTE

sen drog vi ut och här slutar mitt minne att funka som det ska..
jag yrade rundor en massa, letade efter agge, men till slut gav jag upp och gick hem, var så full så kändes inte som någon ide att stanna kvar när jag var ensam ändå.

idag har jag faktiskt inte varit direkt bakis alls, och det är jag såklart tacksam för :P
men jag ändå legat på soffan hela dagen, och kollat massa OC-avsnitt och 2012


nu ska jag hoppa i säng o läsa innan jag ska sova
imorgon börjar jag redan 8.10. blääh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela