babylon

i rock the world ★

stort paket

Publicerad 2010-09-06 21:53:29 i ALLMÄNT,

lektioner mellan 8-14 idag. gick ganska snabbt ändå får jag ju säga
och däremellan hade jag lunchdejt med bettan som åkt in till skolan i ens ärende. stackare.
men hon är bra den där spettis :)

i eftermiddag har jag diskat, varit ute med grannens hund tre ggr, handlat och hämtat ett stort paket från HM.
gaanska najs om man säger så! fast en sak saknades, och jag fick ingen följesedel heller. dåligt.
men jag ringde dit så det kommer :) någon gång.

imorgon har jag bara svenska 14.40
men ska försöka gå upp vid 10 och duscha och städa.
här ser ut som ett BOMBNERSLAG med en massa papper över precis hela mitt vardagsrumsgolv. var tvungen att släpa fram dom när jag letade efter ett annat papper. suck.

jag är riktigt nöjd
toppen är dock riktigt chockrosa. me likey. skulle lätta kunna beställt en blå med, sjukt skön.
farfarströjan känns bra med. lite osäker på färgen men det är bara för att man inte är van än
och jackan, MMMMMM!!! upp med den gamla på blocket, bums.
den gillade jag bara typ ett par veckor, så det känns väldigt bra med en ny, hade absolut inte använt den en säsong till

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela