babylon

i rock the world ★

piercingsnack

Publicerad 2010-09-08 21:31:12 i ALLMÄNT,

jahapp dagen mitt i veckan. eller ja, mitt i veckan innan helgen såklart ;)
två lektioner, började 10 och slutade 14, det är dom absolut bästa tiderna. lagom lektioner, lagom klockslag att börja och sluta. NÖJD.

när jag slutat gick jag en liten runda på stan och köpte en ny piercing till tungan då jag svalde den andra i morse.
dock upptäckte jag när jag kom hem att hålet i kulan var för stort för staven
så får gå dit imorgon igen o säga till om att få en ny.
dom kommer nog dock säga att jag får köpa en ny o inte får byta den i o med att det är en 'ohygienisk' produkt men jag ska banne mig få en ny, inte mitt problem eller fel att dom inte vet vad som är 'normal' storlek på hålen i piercingar
jag fick alltid rätt när jag köpte på metal, och dessutom mätte jag med läkstaven och kulan var för stor för den också. jag menar, läkstaven om något är väll den normala?

imorgon har jag samma tider i skolan som idag- skööönt! :)
på kvällen blir det en del plugg, har historia att pyssla med tror jag minsann

nu ska jag också plugga lite historia medans jag tittar på skånefruar,
och efter det är slut så jag ska kolla på kungarna av tylösand!!
det programet har jag sett fram emot ett par veckor nu, det ska verkligen bli skitkul att se
jag älskar ju paradise hotel och allt sånt, dvs skandaler och detta är skandaler rakt igenom! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela