babylon

i rock the world ★

underbara människor

Publicerad 2010-09-09 21:58:32 i ALLMÄNT,

lagom dag idag med,
skulle dock haft geografi 10,10 men det blev inställt, så jag fick sitta på cafet i två timmar
men det var inte så farligt, malin kom på lunchen sen ju :)

i eftermiddag har jag pluggat historia och läst boken jag lånade på bibblan idag.
en biografi om en snubbe som köpte en djurpark tillsammans med sin familj. sjukt coolt!

imorgon är det freeeedag vilket är ganska trevligt ju :)
på kvällen är det tänkt att det ska bli en del plugg och på lördag blir det mys i åhus hos malin&linus.
på söndag blir det nog orientering och sen kan det hända att jag följer med hem till vä.


ibland är jag så himla glad att jag går på komvux, för hade jag inte gjort det hade jag inte träffat två av dom absolut bästa människorna någonsin- MALIN OCH BILLY.
jag finner inte ord för att förklara hur underbara dom där två människorna är.
skratten är inte långt borta när man är i deras närhet. tack för att ni är ni ♥


HJÄRTAN

Kommentarer

Postat av: G2 / Gosia

Publicerad 2010-09-10 19:07:12

Jag vet inte vilka kretsar du rör dig i... men jag känner ingen som håller på sådär i verkligheten, haha

Postat av: G2 / Gosia

Publicerad 2010-09-10 20:59:56

Trollen, skogen? Ne, jag väljer bara nogrant vilka jag umgås med :)

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-11 22:45:07

Du är för go Johanna!!!! LOVE U GIRL!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela